Retourneren 

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat is mogelijk. Indien u binnen de zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van de bestelling, besluit af te zien van de bestelling kunt u deze retourneren. Dit is alleen mogelijk met ongedragen artikelen, voorzien van het originele prijskaartje. Artikelen in de uitverkoop mogen ook worden geretourneerd binnen de 14 dagen retourtermijn, voorzien van het originele prijskaartje. Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, heeft u recht op het volledige bedrag inclusief bezorgkosten.

Hoe retourneer ik een artikel?
U kunt uw bestelling retourneren in de HoutBrox vestigingen. Wij verzoeken u het bijgevoegde retourformulier in te vullen en deze samen met uw bestelbevestiging/factuur mee te nemen naar een winkel. Op www.houtbrox.nl kunt u de voor u dichtstbijzijnde HoutBrox vestiging vinden. U kunt uw bestelling ook retour zenden per post. De kosten van een retourzending zijn voor de verzender en zullen niet door HoutBrox worden vergoed. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Op het moment dat u melding heeft gemaakt van het retourneren van uw bestelling wordt het aankoopbedrag, inclusief bezorgkosten binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort. Wij verzoeken u hiervoor het bijgevoegde retrourformulier in te vullen en samen met het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele doos te sturen naar:
HoutBrox
Huygensweg 36
5482 TG Schijndel

Geen retourformulier ontvangen bij uw bestelling, download het hier!

Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling? 
Voor het retour brengen van een artikel naar een HoutBrox vestiging worden geen kosten in rekening gebracht. Voor het retour zenden via PostNL zijn de kosten van een retourzending voor de verzender en zullen niet door HoutBrox worden vergoed. 


Kan ik meerdere artikelen tegelijk retour sturen?

Ja dat kan. Wij verzoeken u op het bijgevoegde retourformulier duidelijk aan te geven welke artikelen u retourneert.

Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen, ontvangt u hiervan een creditfactuur.

Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer ontvang ik mijn geld retour?

Vanaf het moment dat u melding heeft gemaakt van het retour sturen van uw bestelling, wordt de retourbetaling in behandeling genomen. Nadat de retourbetaling in behandeling is genomen vindt de terugbetaling binnen 14 dagen plaats. Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, heeft u recht op het volledige bedrag inclusief bezorgkosten. De terugbetaling wordt uitgevoerd met hetzelfde betaalmiddel. U ontvangt alleen een tegoedbon, indien u heeft betaald met een tegoedbon of als u als klant hiermee instemt.

Ruilen

Kan ik mijn bestelling ruilen?
U kunt een artikel omruilen voor een andere maat, kleur of desgewenst een ander artikel. Ruilen is mogelijk in de HoutBrox vestigingen (Uden, Veghel, Varsseveld en Roermond). Wij verzoeken u het bijgevoegde retourformulier in te vullen en deze samen met uw bestelbevestiging/factuur mee te nemen naar een winkel. Het is niet mogelijk om via de webshop een artikel om te ruilen. Wanneer u een artikel wenst te ruilen, moet u het gewenste product opnieuw bestellen en het product wat niet naar tevredenheid is of niet past via onze normale retourprocedure terugsturen. 

Tijdens de Sale-periode is het echter niet mogelijk om artikelen te ruilen.

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?
Als de bestelling is afgerond en betaald, is het niet meer mogelijk deze te annuleren. Zodra u de bestelling binnenkrijgt, kunt u deze via het retourformulier terugsturen. U ontvangt binnen 14 dagen uw aankoopbedrag retour vanaf het moment dat u melding heeft gedaan dat u het artikel retour stuurt.