Klachten & Garantie

Account

Retourneren & ruilen

  • 1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Indien u binnen de zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van de bestelling, besluit af te zien van de bestelling kan u deze retourneren. Dit is alleen mogelijk met ongedragen artikelen, voorzien van het originele prijskaartje.

    U kan uw bestelling retourneren in de HoutBrox vestigingen in Uden, Veghel of Roermond. Wij verzoeken u het bijgevoegde retourformulier in te vullen en deze samen met uw bestelbevestiging/factuur mee te nemen naar een winkel.

    U kan uw bestelling ook retour zenden per post. De kosten van een retourzending zijn de verantwoordelijkheid van de verzender en zullen niet door HoutBrox worden vergoed. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Na ontvangst van uw retour wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen op u rekening teruggestort. Wij verzoeken u hiervoor het bijgevoegde retourformulier in te vullen en samen met het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele doos te sturen naar HoutBrox, Huygensweg 36, 5482 TG Schijndel

  • 2. Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?

    U kan een artikel omruilen voor een andere maat, kleur of desgewenst een ander artikel. Ruilen is mogelijk in de HoutBrox vestigingen (Veghel, Roermond en Uden). Wij verzoeken u het bijgevoegde retourformulier in te vullen en deze samen met uw bestelbevestiging/factuur mee te nemen naar een winkel. Het is niet mogelijk om via de webshop een artikel om te ruilen. Wanneer u een artikel wilt ruilen, moet u het gewenste product opnieuw bestellen en het product wat niet naar tevredenheid is of niet past via onze normale retourprocedure terugsturen.

  • 3. Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    Indien u een artikel retour stuurt omdat het niet aan de verwachting voldoet of als u een artikel wilt ruilen, zijn de kosten voor retour zenden voor uw eigen rekening. Indien u een artikel uit uw bestelling retour hebt gezonden omdat deze bij aankomst beschadigd, onvolledig of verkeerd geleverd was, ontvangt u de verzendkosten natuurlijk altijd terug op uw rekening. 
  • 4. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Ja, dat is mogelijk. Indien u binnen de zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van de bestelling, besluit af te zien van de bestelling kan u deze retourneren. Dit is alleen mogelijk met ongedragen artikelen, voorzien van het originele prijskaartje.
  • 5. Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?
    Voor het retour brengen van een artikel naar een HoutBrox vestiging worden geen kosten in rekening gebracht. Voor het retour zenden via PostNL zijn de kosten van een retourzending een verantwoordelijkheid van de verzender en zullen niet door HoutBrox worden vergoed.
  • 6. Kan ik meerdere artikelen tegelijk retour sturen?
    Ja dat kan. Wij verzoeken u op het bijgevoegde retourformulier duidelijk aan te geven welke artikelen u retourneert.
  • 7. Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?
    Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen, ontvangt u hiervan een creditfactuur.
  • 8. Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer ontvang ik mijn geld retour?
    Zodra de retour gezonden artikelen worden goedgekeurd en geaccepteerd door HoutBrox wordt de retourbetaling in behandeling genomen. Retourbetaling vindt plaats binnen 10 werkdagen.

  • 9. Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?
    Als de bestelling is afgerond en betaald, is het niet meer mogelijk deze te annuleren. Zodra u de bestelling binnenkrijgt, kunt u deze via het retourformulier terugsturen. U ontvangt binnen 10 werkdagen uw aankoopbedrag retour.

Bestellen & betalen

Bezorgen

  • 1. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
    De pakketten worden verzonden via PostNL. Een pakket wordt twee keer bij u aangeboden en zal daarna naar een PostNL postkantoor / servicepoint bij u in de buurt worden gebracht, uw postbezorger zal u daarvan middels een briefje op de hoogte stellen.
    Als u niet vaak thuis bent, laat uw bestelling dan op uw werk, bij uw buren, bij familie of kennissen afleveren.

    Wanneer u er voor hebt gekozen om uw bestelling op te halen in een HoutBrox vestiging naar keuze, nemen wij telefonisch contact met u op wanneer de bestelling binnen is.
  • 2. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Dit is mogelijk. Kies in uw winkelwagen bij ‘Bezorgen’ voor de optie 'ander afleveradres'. U vult nu het juiste afleveradres in. Dit kan bijvoorbeeld het bedrijf zijn waar u werkzaam bent, of het adres van uw buren, familie, of vrienden.
  • 3. Hoe weet ik wat de status van de verzending van mijn bestelling is?
    Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u hiervan een verzendbevestiging per e-mail. In deze verzendbevestiging vindt u ook een PostNL tracking-nummer. Met dit tracking-nummer kunt u de meest actuele status van uw bestelling bekijken.
  • 4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    De levertijd van uw bestelling is 1 tot 3 werkdagen, dit is uiteraard afhankelijk van uw bestelmoment. Voor verzendingen buiten Nederland hanteren wij maximaal 4 werkdagen.

    Wanneer u er voor heeft gekozen om u bestelling af te halen in een HoutBrox winkel naar keuze bedraagt de levertijd maximaal 4 werkdagen. U wordt door de winkel gebeld zodra het pakket gearriveerd is.
  • 5. Kan ik een afspraak maken voor de levering?
    Dit is niet mogelijk. U kunt wel kiezen voor een ander afleveradres. Dit doet u door in het bestelproces bij stap 3. ‘Bezorgen’ aan te geven dat u een ander afleveradres wenst.